2015. november 15., vasárnap

Harmadik

*Summer* 
  Napok teltek el a buli óta, bár még így sem sikerült teljesen kihevernem a másnaposság okozta fejfájást, ami miatt a lehető legkevesebbet mutatkoztam nyilvánosan, hiszen nem szerettem volna bajba kerülni a főnökeimnél. Főleg úgy, hogy tudtam, a szerződésbontás szélén álltam a néhány extrémebb húzásom miatt, amiket még a karrierem kezdetén követtem el, még az elvonó és René előtt, a szakítás után. 
  A hivatalos szakítás olyannyira a padlóra küldött, hogy nem ismertem akkor se Istent, se embert, csak a saját érdekeim számítottak. És talán a legtöbb ember nem az érzelemmentességet, a majdhogynem tudatlan állapotot választotta volna, de akkor az tűnt a legjobb megoldásnak. Szerettem azt az állapotot, mikor nem éreztem a fájdalmat, mikor nem éreztem az űrt, amit Zayn hagyott maga után. Semmi másra nem vágytam, csak nyugalomra.
  És ez, a nyugalom iránti vágyakozásom Zayn felbukkanása óta csak fokozódott, így minden erőmet össze kellett szednem, hogy ne pattintsam fel a remegő kezeimben szorongatott üvegcse kupakját, és ne vegyek be egy néhány nyugtatót.
  Ennek érdekében pedig próbáltam elterelni a gondolataimat, ami nem volt könnyű feladat, hiszen a vállamon ülő kisördög folyton biztatott, hogy néhány pirulával senkinek sem okozok bajt. Viszont a még épeszű angyal ösztönzött arra, hogy elmenjek sétálni, hátha a friss levegő kitisztítja az elmémet. Ez a kettősség pedig ismét a gödör felé kezdett lökni, nem beszélve arról a fájdalomról, amit magamnak okoztam a közös fényképeink nézegetésével.
  Mazochista vagyok? Áh, dehogyis!
  És bár elmém ép része azt sugallta, hogy temessem vissza a gardróbom mélyére a képeket, nem tudtam megtenni. Az első fényképünk előkerülése után pedig a markomba potyogtattam néhány nyugtatót, amiket pillanatokon belül le is nyeltem, félve attól, hogy meggondolom magam. Ezzel egy időben pedig könnyeim patakként kezdtek végigfolyni az arcomon, hiszen ezzel a pár szem pirulával sikerült háromévnyi kemény munkát magam mögött hagynom.
  Bár bűntudatot még nem éreztem.  
  Lassan dőltem hátra a puha szőnyegen, majd a plafont kezdtem bámulni, ami valahogy megnyugtatott, a ventilátor körkörös mozgása pedig kezdett elálmosítani, így lassan lehunytam a szemeimet és vártam a régen érzett nyugalmat.
       - Summer, térj magadhoz! – ütögette meg valaki az arcomat, mire nyöszörögve nyitottam ki a szemeimet és néztem farkasszemet Zayn-el, aki miután látta, hogy élek, visszabújt maszkja mögé.
       - Mit keresel itt? – vontam rögtön kérdőre, bár hangom nem csengett túlságosan magabiztosan, sőt el is csuklott.
       - Jól vagy? – tért ki a válaszadás elől, mire dühösen megráztam a fejemet.
       - Hogy kerültél a lakásomba? – emeltem fel a hangomat, mire egy halvány vigyor futott végig az arcán.
       - Ugyanott tartod a pótkulcsot, ahol régen. – lóbálta meg előttem az apró fémet. – Nem volt nehéz bejutni. – vonta meg lezserül a vállait, majd nekidőlt a szekrénynek.
       - És minek köszönhetem látogatásodat? – kaptam ki hosszú ujjai közül a pótkulcsot, ami meglehetősen nehéz feladatnak bizonyult ingatag állapotom miatt.
       - Jelenésünk van egy díjátadón, te leszel a kísérőm! – vigyorodott el, mire éreztem, ahogy ajkaim elnyíltak a döbbenettől.
  A döbbenetemet felváltotta a hisztérikus nevetés, bár komoly arcát látva rá kellett jönnöm, hogy nem viccelt. Vagy ha igen, akkor nagyon jól csinálta, elegáns öltözéke azonban őt igazolta.
       - Ez nem lehet komoly! – ráztam meg hevesen a fejemet. – Nem fogok veled sehova se menni. – jelentettem ki határozottan.
       - Azért ennyire ne szeress! – tette a szívére kezét. – Gondolhatod, hogy nekem mennyi kedvem van a színjátékhoz, de menedzsmenti utasítás. – nyúlt zakójának a zsebébe, majd a kezembe nyomta a szerződésének a másolatát. – Elméletileg neked is van egy ilyened.
  Hát persze, a szerződés!
       - Bassza meg! – káromkodtam, majd miután visszanyertem az egyensúlyomat a szobámba rohantam és szinte feltéptem a szerződést tartalmazó borítékot. Szemeim rekordsebességgel futottak át a sorokon, míg meg nem találtam a számunkra érdekes pontot, amely kimondta a nyilvánosság előtti, baráti kapcsolatunkat. – Ezt nem hiszem el. – ingattam a fejemet, akár egy idegbeteg, majd erős késztetést éreztem arra, hogy ismét a nyugtatókhoz nyúljak. – Beszélnem kell René-vel. – tárcsáztam szinte rögtön.
  Menedzserem a második kicsengés után már fel is vette, mire köszönés nélkül kezdtem hozzá a beszédhez, amit inkább kiabálásnak lehetne nevezni.
  Nem szégyelltem visszafogni a hangerőmet és a szitokszavak használatát sem, ami normál körülmények között biztos nem fordult volna elő, hiszen anyukámként szerettem a harmincas éveiben járó nőt, de valahogy ettől eltekintettem.
        - De René, nincs rajta az aláírásom a papíron! – szakítottam félbe, miután egy hangos sóhaj hagyta el ajkaimat. – Így nem vagyok köteles megtenni!
        - Ez csak egy kiegészítés, ami nálad van. – magyarázta a helyzethez képest nyugodt hangon. – Viszont kénytelen vagy eleget tenni a menedzsment kérésének, hiszen a fő szerződésed kimondja, hogy a kapcsolataid úgy alakíthatóak a nyilvánosság előtt, ahogy azt jónak látják. – mutatott rá egy lényeges pontra, így kénytelen voltam belátni, hogy veszítettem.  
  A beszélgetésnek végül menedzserem vetett véget, miután kijelentette, hogy a díjátadó előtt találkozunk az irodájában, ahol a csapat már várt ránk.
  Csalódottan mentem vissza a gardróbba, ahol Zayn még mindig a földön ült, azonban kezei közt az egyik fényképalbum pihent, arcán megannyi érzelem tükröződött. És talán akkor éreztem azt, hogy nem veszett el teljesen, hogy maradt még a régi, boldog srácból, akit feltétel nélkül szerettem.
  Bár miután rám emelte mélybarna szemeit, mintha ismét egy fal állt volna kettőnk között, ami meggátolta, hogy lássam az érzéseit, a régi énjét.
        -  Indulhatunk? – kérdezte semlegesen hangon, mire azt kívántam, bárcsak inkább azt mutatná, hogy gyűlöl.
  Az egész alakos tükör előtt állva gyorsan végignéztem magamon, ürügyet keresve a minél későbbi indulásra, majd miután utcára valónak nyilvánítottam az öltözékemet, elindultam a bejárati ajtó felé. 
  Hosszú este elébe nézünk! 

Sziasztok Kedves Olvasók! :) 
Először is szeretném megköszönni az előző részhez érkezett visszajelzéseket, köszönöm mindazoknak, akik szántak néhány percet a visszajelzésre! :) Rettentően örültem nekik, és bízom benne, hogy a mostani rész is elnyerte a tetszéseteket! :) 
Illetve szeretnék kitartást kívánni az előttünk álló héthez!  :)
Valamint örülnék néhány visszajelzésnek, hiszen így tudom, hogy kell-e valamin javítanom, és természetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre! :) Valamint ne feledjetek el cserét kérni, és pipálni! :) 
Legyen kellemes hetetek Kedveseim! :)
Hétvégén találkozunk! :) 
xx Lorette T. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szuper lett ^^
    Alig várom a kövit :)
    Pusszamcs :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cino!
      Köszönöm szépen, igyekszem vele még ma elkészülni! :)
      Köszönöm, hogy írtál :)
      Xx Lorette T.

      Törlés
  2. Kedves Lorette!
    Nagyon jò rész volt :) !
    Kivàncsi vagyok, hogyan is alakul a tovabbiakban az estejuk
    Es hogy mi mindenben kell meg reszt venniuk egyutt a 'szerzodes' miatt...
    És, érdekes 'làtni' hogy milyen gondosan es gyorsan epitik fel mindketten a vedofalaikat...amint valami érzelmi dolog van kicsit 'lebongyak. .elmerengnek a multon... de amint eszbe kapnak..vagy eszreveszik, hogy ott a masik szemely egybol vissza epitik a falalakat, vissza teszik az allarcot'
    Nagyon tetszett a resz
    Kivàncsian vàrom a kovetkezot!
    Előre is széphetet!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves BezTina!
      Huh, először is köszönöm szépen, hogy írtál :) rettentően sokat jelent, és igyekszem a későbbiekben több lehetőséget adni az érzelmeik, illetve múltjuk megismerésére :)
      Köszönöm szépen, kellemes hetet neked is Drága! :)
      Xx Lorette T.

      Törlés